My partners in crime

Det är tur att jag har dem - mina partners in crime - om jag nånsin ska vinna kriget mot övervikten och kalorierna!

Conny agerar slagpåse varenda kväll och manar på mig att slå hårdare, slå fortare, göra fler sit-ups. Jennie förhör mig stundligen om hur det går med maten, vägandet av densamma och vägandet av mig.

Igår var jag hos lilla doktorinnan och fick ytterligare anledning att gå ner i vikt. Och Gud(Allah, Hare Krishna och Fan också för den delen!!) vet att jag kämpar på allt vad jag kan!

Lite resultat visade vågen idag i alla fall.

Men först fick jag en rejäl chock!

När jag rullade upp på vågen, visade den att jag hade gått upp 2 kg!! Hur FAN är det möjligt?!??! skrek jag rakt ut i luften.

Rebecca tittade lite konstigt på mig. *S*

Då plötsligt hör jag en mansröst bakom ryggen:
Du kanske skulle ta av din väska som du har bak på stolen, så väger du nog mindre! 

Tjenare, liksom.......*S*



Såhär ser han dock inte ut som sparring-partner! *S*


Min klippa och med-krigare i kampen mot kalorierna!
Kommentarer
Postat av: Jennie Medkombatant

Hihi! Vi krigar som bara den!! Tur att vi inte krigar mot varandra..hihi.. Love U 2!!

2008-10-21 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback