Jag känner livet i mig!

 Kanske en rejäl motsägelse med tanke på mitt senaste blogg-inlägg, men det är hur som helst så jag känner.

Jag känner livet i mig för att solen äntligen skiner och värmer mig när jag sitter på den fint inredda balkongen.

Jag känner livet i mig när jag ligger i Connys famn och kollar på tv och myser.

Jag känner livet i mig när vi är ute och cyklar i solskenet och upptäcker det vackra vi bor mitt i!

Jag känner livet i mig när vi går ut och äter middag med Ulrika och Bengt och jag får upptäcka helt andra smakupplevelser än jag gjort tidigare i mitt liv. - som nu i fredags när vi var på Libanesen.

Jag känner livet i mig när katterna kommer upp och lägger sig och vill kela.

Jag känner livet i mig, när jag känner "kliet" från min nyaste tatuering som läker.

Jag skulle känna livet ännu mer i mig om jag fick ett jobb och vann en massa pengar - men på det hela taget så tycker jag livet är underbart som det är precis just NU!


                                                                                                   


                                                            image125
Kommentarer
Postat av: Michelle

jaa det är en ide.. men är ju bara en fot... och carmens hela namn är så långt... hmm måste fundera vidare... :-D en liten fossing blir det nog iaf :D

2008-05-07 @ 14:26:39
URL: http://FruDosSantos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback