Sjung om studentens lyckliga dag.......

I dagarna tas det studenten till höger och vänster, både här i stan och över hela landet.

På min tid(1991) hade vi en avslutningsdag.

Nuförtiden är det utspring och baler och flak-åkning i flera veckor!

Men passa på och njut nu ungdomar säger jag bara!

Så roligt som ni har nu under studentveckan lär ni aldrig få igen!

Visst kan livet vara fullständigt underbart när man är vuxen också, men så sorglöst som under gymnasietiden lever man aldrig mer!

Fan, nu låter jag som värsta gamla kärringen och domedagsprofeten! Jag menar inte alls så, jag menar mest att man ska ta vara på den tiden som är nu - den kommer aldrig nånsin tillbaka!

Apropå studenten så hölls studentbal i Halmstad i lördags. Jag måste bara visa min älskade brorson; Thimmy - visst är han ståtlig?! *L*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback