Conny för mig

Mirro sa idag hur fascinerad hon är över att jag och Conny fortfarande är så gulliga med varandra i telefon, trots att vi varit gifta ett år nu.
 
Sånt tänker jag inte på, det faller sig bara naturligt.
Men mitt äktenskap är ingen kladdig, smetig, lyckosörja - förhållandet mellan mig och Conny innehåller många fler dimensioner än så - alltifrån mysiga TV-kvällar, till sanslösa kärleksnätter till skrik och bråk så tårarna sprutar.

Varje nyans av oss lär jag mig något av, så jag skulle inte vilja vara utan någon del av det.

Det vore egentligen förmätet av mig att ens försöka plita ner här, vad Conny betyder för mig och vad vårt liv tillsammans ger mig....så det ska jag inte göra. Däremot ska jag visa det:




Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag vill bara tala om hur berörd jag blev av de du har skrivit, jag känner också igen mig. Just det där med att allt inta bara är sockersött...det finns så mycke mer och även om det kan vara jobbigt så ger det en samhörighetskänsla med ngn som är obeskrivbar!!

Skickar en kram till dig!/Rosie

2008-06-29 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback