Drömmar

I två mornar i rad nu, så har jag drömt skumma drömmar när jag har somnat om efter att Conny har gått till jobbet.

Igår drömde jag att jag och Conny var på middag hos Benny Andersson på Djurgården. Björn Ulveus var också där, liksom Tommy Körberg. Skumt.

Imorse drömde jag också en massa, för jag vaknade av såndär huvudvärk som man får när man vet att det pågått febril aktivitet innanför pannbenet! *S* Vad jag drömde, vet jag dock inte.

Pyret hoppade upp till mig imorse när Conny hade lämnat sängen. Hon drömde nog att hon var ute och jagade nåt, för hon liksom sprang i sömnen - jättegulligt!


När jag tog kort på Pyret imorse, med blixten på, så satte hon demonstrativt upp tassen för ansiktet - gose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback