Utflykt

Idag fick jag, efter lite lite övertalning, med Conny ut på en liten utflykt. Det var ju OS på TV och jag hade tidigare sagt att jag ville vara hemma idag, men när jag såg det fina vädret så vill jag bara ut!

Dagens utflyktsmål: Engelska kyrkogården:
Ryssnäs ligger den s.k. engelska kyrkogården, en av Fårös två kolerabegravningsplatser. Under Krimkriget i mitten av 1800-talet använde den allierade östersjöflottan Fårösund som bas. Både bönder och handelsmän gjorde goda förtjänster, men under perioden bröt en koleraepidemi ut som skördade offer både bland militära och civila.

Frågan för dagen är: Om man, när man har sex i ett flygplan, blir medlem i 10.000-metersklubben - var blir man medlem för sex i skogen - Mulle-klubben eller? *S*







När vi kom hem, tände vi upp grillen, korkade upp vinet och NJÖÖÖÖÖÖÖÖT! *S*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback