Dieten Dag 6

Idag har det kännts jättebra hela dagen! Jag har inte kännt nåt överdrivet sug nån enda gång! Jo, förresten när vi gick ut från IKEA, så kände jag en milli-sekund att det hade varit gott med en pizza-slice!

Jag har hållit igång hela dagen idag så det har liksom inte heller funnits tid att bli sugen på nåt.

Vet inte hur viktigt det är att äta upp allt som det står att man ska äta vid varje måltid förresten. Idag på lunchen fick jag problem med det, när jag skulle sätta i mig en halv grillad kyckling och sallad. Jag klarade verkligen inte av att äta upp allt!

Morgondagen blir nog den jobbigaste hittills. Då får jag bara te till frukost, sen visserligen stor lunch, men absolut ingenting till middag! Men nu har jag kommit halvvägs och jag ger inte upp så lätt!

Förresten börjar det kännas på kroppen att nåt måste ha hänt! Conny sa det också idag och Sussie sa att jag börjar bli smalare i ansiktet! Sånt är så skönt att få höra, då får jag bränsle att fortsätta!

Min största fasa är annars att jag inte ska ha gått ner ett dugg, när det blir dags för vägning igen, när dieten är slut!

Dagens mat

Frukost
: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit(börjar vänja mig nu, faktiskt), 1 rostad brödskiva utan smör

Lunch: ½ grillad kyckling, sallad med olja och citron

Middag: 2 hårdkokta ägg, 2 rivna morötter(små)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback