Dieten, Dag 13

Sista dagen!

Imorgon börjar jag mitt verkliga slit mot målet, att gå ner ytterligare en hel del!

Efter dessa 13 dagar kan jag konstatera att, förutom att jag bevisligen har gått ner en del(på måndag vet jag hur mycket!), så har jag också brutit en massa mönster.

Idag kom ett par prov som bevisade det för mig:
Svärmor är här över natten och tidigare ikväll skulle jag laga middag till övriga familjen och jag skulle fixa morot och ägg till mig.

Inte för en sekund kände jag nåt direkt sug efter att få äta den maten jag lagade till övriga familjen.

Inte heller kände jag något sug efter att sträcka mig efter bullarna, som stod framför mig på fatet, vid fikat.

Det känns som jag har vunnit en hel del viktiga segrar, för framitden.

Nu ska jag lägga mig och sova och imorgon får jag äntligen en frukost utan kaffe! *L*

                       


Dagens mat

Frukost:
1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad smörgås utan smör

Lunch: ½ grillad kyckling(fast jag åt knappt hälften, klarade inte mer!), sallad med olja och citron

Middag: 2 hårdkokta ägg, 2 rivna morötter(små)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback