Dieten, Dag 11

Support är jätteviktigt!


I detta mitt "maratonlopp", som dieten ibland har känts som, så är jag nu inne på det andra varvet och har nästan nått fram till Stadion.

Jag har 2 dagar kvar av dieten, sen börjar det verkliga jobbet - att kämpa för att gå ner ännu mer!

Jag är superglad att Petra ville dela med sig av sin upptäckt och jag är superstolt över mig själv att jag har fixat det!
Nåja, jag är ju inte riktigt i mål än, men jag kommer dit, det kan jag lova!

Jag har fått en hel del komplimanger för den viktminskning jag gjort hittills och det är jag jätteglad för! Tack för stödet!!

- Love you!


Dagens mat

Frukost:
1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör

Lunch: 2 rivna morötter(små), 1 hårdkokt ägg, 250 g Keso naturell

Middag: 1 liten burk fruktcoctail(minus sockerlagen), 1 liten burk yoghurt naturell



Det kinesiska tecknet för "kärlek"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback