Äntligen Fredag!! eller; Kvinnlig vänskap

Efter 2 dagar nu med kräkningar och näsblod så kan jag säga att jag mår mycket bättre nu! Jag ser jättemycket fram emot ikväll och hela helgen också för den delen! Helena kommer hit - 13.40 kommer tåget in. Det är en av sorgerna i mitt liv-jag saknar mina tjejer!! Jag har funnit min kärlek, fått ett fint hem, har (för tillfället) ett jobb, jag är aktiv i föreningslivet, men....jag har inget umgänge! Hemma har jag Henrietta, Åsa, Anna, Helena, Marie, Anne-Sofie, m.fl...
Här har jag inte någon. Ingen som man naturligt ringer upp en torsdag kväll och bestämmer helgplaner med. Ingen som man naturligt fikar med på söndagar. Och det är en stor sorg för mig och därför längtar jag så förbannat efter Helena nu! Vi ska äta gott, jag har bunkrat vin och vi ska sitta uppe hela nätterna och prata, prata, prata....Jag längtar efter dig vännen!!



Helena håller tal på vårt bröllop i somras
Kommentarer
Postat av: Emma W

Hoppas ni haft en mysig helg, du och Helena!

2007-10-07 @ 18:36:07
Postat av: Helena B

Hej vännen.
Det är första gången jag är inne på din blogg och dömm om min förvåning när jag både får se mej själv på bild och läsa om mej i texten. Det värmer att du saknar mej... saknar dej också så otroligt mycket ibland!
Tack för en jättekul helg. Vem vet vad den kan få för följder... ja du vet vad jag menar... Vilda är ett kul ställe! Kram din vän Helena

2007-10-14 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback