Uppmuntran

Jag har fortfarande strul med mina njurar.

Igår var vi och hälsade på Kärmor på sjukhuset där hon ligger efter en operation. Då började jag få känningar och så småningom rejält ont så det var bara att knalla till nästa hus och få hjälp.

Hela väntrummet fullt av folk och jag tänkte att nu blir vi sittande här men det var rena VIP-behandlingen. Rakt in på en gång, upp på en brits och in med doktorn. Jag var därifrån på ett par timmar, med smärtlindring i kroppen.

Idag orkade jag inte ta mig upp förrän till lunch, trots det galet sköna vädret.

Nåja kom upp till slut i alla fall och gav mig ut. Kom på, på vägen hem, att jag nog behövde klippa mig så jag gick inom en av alla otaliga frisersalonger vi har i stan. Fick tid genast.

En hel del av mitt långa hår åkte av och sen fick frissan fritt spelrum att stajla mig som hon ville. Det slutade med att jag såg ut som Scarlet O'Hara i Borta med vinden.

Är det inte likt så säg?!





Typ 60 kg skillnad bara, men vaddå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback