Utan rubrik

Hittar inget idag som sammanfattar det jag skriver.

Sen återkomsten från semestern för drygt en månad sen så har inget hänt och mycket hänt.
Inget, därför att egentligen har inte mycket som jag skulle beteckna som "kul" hänt.
Mycket, därför att jorden trots allt snurrar och vardagen med den-trots att jag kanske inte alltid har lust att hänga med.

På semestern fick jag jordens trycksår på vänster fot den här gången och sitter numera därför med bägge fötterna rakt ut och känner mig orörlig för det mesta. Jag besöker Karolinska Sjukhuset två gånger i veckan och däremellan försöker jag ta dagen som den kommer.

Politiken snurrar på och både nämnder och kommunfullmäktige har kommit igång.

Vi är också mitt i årsmötenas säsong och det är bokslut och verksamhetsberättelser som ska skrivas, både här och där.

Rent personligt så tampas jag just nu med en massa förbjudna tankar. Avundsjuka.

För att citera Jon Cleese, när han fick frågan om han inte tycker det är kul att det går så bra för de andra i Monthy Python-gänget: "Jo, bara det går lite bättre för mig!!"

Just nu går det inte bättre för mig än andra i min omgivning. Det mesta känns motigt faktiskt om jag ska vara ärlig.

Men, what the hell: Jag fick igång bloggen ur dvalan i alla fall! Alltid något!

Kommentarer
Postat av: Mia Granstedt

Vad kul dina poster verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en rolig dag =P

2011-02-24 @ 01:16:53
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Niklas L

Häng i nu fighter!

Även vi (läs jag) brottas med svårmod och energikrävande tankar. En sak ska du veta: När det kommer en avi med poststämpel "sumpan" - då lever vi upp! Saknar er...

Massmis med till dig och C!

Niklas

2011-03-18 @ 22:08:10
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback