Snökaos och bortskämda ungar

Så kom den till slut. Den förbannade, jävliga, inte det minsta idylliska eller gulliga utan snarare förhatliga vintern!
Varje år vet jag att den kommer och varje år hatar jag den lika innerligt!

Nyheterna varnade för att överhuvudtaget gå utanför dörren idag och jag kan säga att jag tog dem på orden!
Istället har jag suttit framför datorn precis hela dagen!
Jag har precis nyanställt en assistent och idag var hennes första ensamma riktiga arbetspass och
vi har inte hittat på något alls, för att jag helt enkelt inte alls känt för det!

Men det lär ändra på sig framöver så det är egentligen skönt att ha dessa mellandagar också och ta igen sig på.




Vy från köksfönstret


Så, som sagt, dagen har tillbringats vid datorn med facebook, spel och ett och annat TV-klipp som jag brukar roa mig med att titta på.

Igår hade reality-serien Ung & Bortskämd premiär.
Jag missade det och idag har jag inte heller kollat på det.
Jag skulle förmodligen kasta ut datorn genom fönstret i ren ilska.

Mycket kan man säga om min mamma, men bortskämda ungar har hon i alla fall inte uppfostrat
och det är jag jävligt glad för!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skoj program, vågar utmana den stela svenskheten

2010-11-09 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback