Jag känner livet i mig, del 2

Imorse kände jag livet i mig, fast av det mer negativa slaget, då då.....

Jag vaknade kl.4.30 av min makes oerhört irriterande och framför allt högljudda klockradio!

När han väl hade kommit upp och klockradion därmed slutade tjuta, så påtalade nån slags fågel sin existens, precis utanför sovrumsfönstret!!
Alltså, underbart att fåglarna nu har kommit fram och sjunger, men snälla, inte halv fem på morgonen!!

Till slut fick jag i alla fall stänga sovrumsfönstret för att slippa "skönsången". Det resulterade i att jag nästan svimmade av syrebrist i det kokande sovrummmet(solen ligger på precis där nämligen).

På toppen av detta har jag dessutom Milleniets värsta mens-period! Niagara-fall och kramper är bara förnamnet!!!

På det hela taget; En "underbar" torsdag -morgon!! :o/



                                                                image126
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback