Dieten, Dag 12

En dag kvar nu.....

Idag har inte mycket hänt. Jag har konstaterat att min magsäck måste ha krymt på de här 13 dagarna, till typ hälften av sin ursprungliga storlek. Jag blir mätt av ingenting och orkar sällan äta upp allt som finns på tallriken.

Jag har heller inga större problem med att laga till mat till övriga familjen, vilket jag trodde jag skulle ha. Jag har ju för-lagat matlådor och fryst in, men bara protein-delen då, pasta, ris eller potatis ska också till.

Det enda som jag fortfarande brottas riktigt mycket med, är gotte-suget på kvällarna vid TV:n. Som tur är har jag vattenflaskan på armlängds avstånd hela tiden!

Dagens mat

Frukost:
2 morötter, små(fortfarande lika jävla äckligt med morot till frukost!)

Lunch: 250g mager fisk(i ugn), citron, smörsås

Middag: 250g lövbiff(åt dock bara hälften, typ), broccoli, sallad med olja och citron
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback