Lite av varje.....och fler djur och mycket kärlek!

Idag åkte vi till köpcentret Alana Moana Mall igen - tredje gången. Vädret var mulet och regnigt när vi vaknade så vad annat kan man göra liksom? Dessutom gav vi oss fan på att nu äntligen hitta tillbaka till affären vi besökte första gången vi var där och som hade de där jättefina tröjorna som jag(Veronica) ville köpa många fler utav!

Vi gick runt säkert ett par timmar och hade sånär tappat tron på vår egen mentala förmåga när vi ÄNTLIGEN stod vid entrén till affären! Jag plockade på mig diverse plagg och Conny bara log.

På tal om käre maken så har han gått och sett pillimarisk ut ett tag nu - som om han funderat på nåt.
Idag fick jag veta vad.

Eftersom vi alltid är tillsammans här så kunde det inte bli en riktig överraskning som han kanske egentligen hade önskat, men min älskling tog med mig till en juvelerare här i Honolulu och jag fick välja ut ett halsband! Jag valde ett jättefint hjärta, som är handgjort här på ön. Bild kommer så småningom.

I övrigt har vi bara tagit det lugnt idag. Imorgon blir det en heldag i en äventyrsby som heter Polynesian Cultural Center. Det blir spännande!

Här följer, som utlovat, fler bilder från vår utflykt till djurriket igår:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0