Dagens inlägg har ingen rubrik

Jag är trött som ett ålderdomshem och Conny sitter och gungar på sin träningsboll. Efter en hel dags promenad längst HELA Broadway, är vi nu lagom möra - Conny i fötterna och ryggen och jag i stussen och höfterna.

Jag är rädd att det är såhär det kommer att bli - vi turistar hela dagarna och orkar därför inte göra nåt på kvällarna.
Anledningen till att vi gick så mycket idag var att vi åkte ganska för långt med bussen när vi skulle till Chinatown, så vi hoppade av vid ändhållplatsen och gick hela vägen tillbaka till hotellet, via ett antal stopp.
Här kommer bilderna som tagits idag, men först en grej som jag har glömt att tala om: Jag märkte när vi flög att jag troligen har gått ner en hel del, för dels kunde jag dra åt säkerhersbältet klart mer än sist jag flög och dels var det nu en hel hand mellan mig och brickbordet - det minns jag inte ens när det hände sist!!
Nåväl, här är bilderna:
9/11 Memorial building - fortfarande halvfärdigt 11 år senare....
FAME-skolan!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0