Hejdå, Liberty of the Seas!

Idag åker vi på öppet hav hela dagen. Imorgon bitti runt 6.00 lokal tid är vi i Miamis hamn. Dagen idag går åt att gå runt och ta farväl av allt och alla här ombord samt att packa!

Vi har haft underbara två veckor, men jag tror nog vi alla längtar hem nu.(OBS! Påminn oss inte om det när vi klagar på det svenska skitvädret om en vecka! *S*)

Klockan 12.15 på söndag svensk tid är det meningen att vi anländer till Arlanda.

Då förväntar vi oss välkomstkommitté med ballonger, banderoller, pukor och trumpeter! *S*

Näääää....skojar bara, men jag vet redan nu att några stycken kommer och möter upp. Ska bli kul att se er igen!

Må gott så länge!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar att jag kunde möta upp er, men jag jobbar då. ;3; Mjaja, slutar kvart över fem så det blir inte så fasligt sent jag får träffa halva gruppen (adde och Daniel). Ska göra intrång hos Marianne hela veckan för att ta igen lite, hehe. Ska bli skoj! ^^

Äh, snart är det sommar igen, då blir det fint väder... hoppas jag. x'P



Ha så skoj tiden som är kvar <33

2008-12-05 @ 21:34:36
URL: http://gothic-flum.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0