Tillbaka till naturen

Idag tog vi paus i shoppandet och gick och besökte våra släktingar =). Vi var på Honolulu Zoo i några timmar och bekantade oss närmare med djuren och vi kan nog vara jävligt glada för glasväggen som skilde en speciell apa från att hoppa rakt på mig(Veronica) när han blev lack för att han blev fotograferad!

Efter turen till zoo gick vi till Waikik Aquerium.

Och efter dagens utflykter begav vi oss till happy Hour på Moose McGillycuddy's. Conny funderar fortfarande på om han ska anta deras utmaning och käka upp en omelett, bla bestående av 12 ägg samt korv och bacon, på under en timme - då får han nämligen en t-shirt samt sitt namn förevigat på deras vägg! Jag ligger i hårdträning för att övertala honom. =)

Här är dagens bilder(ett urval av dem):







Ooops...jag får återkomma med många fler bilder imorgon - nu dog kameran!

Aloha!

Kommentarer
Postat av: Roger

Jag hoppas verkligen att Conny gör! Se till så att han gör det :)

2011-01-01 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0