Sista dagen i Miami South Beach

Idag var det egentligen meningen att vi skulle åka jetski....men.........Allting, inklusive helt oförutsedda taxiresor över stora delar av Miami, har varit extremt mycket dyrare än någon av oss ens kunnat gissa...så....det blev ingen jetski idag.

Istället åkte vi ut till Bayside och gick och åt på The Knife  en gång till.

Nu ikväll har vi suttit och kollat vilka utflykter vi ska göra på kryssningen.

Imorgon går vi ombord Liberty of the Seas  för en vecka i Karbiska havet.
Som vi har tjatat om hela veckan; nu lämnar vi en semester för att påbörja en helt annan!

Tur för oss att det allra mesta på kryssningen redan är betalt.....annars hade vi kanske fått diska oss iland! *S*

Nu kanske det dröjer innan vi kommer online igen, men ha tålamod...det kommer fler rapporter, vi lovar!

Lev väl så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh noes! Synd att det inte blev någon jetski av. :/ Men det blir nog desto roligare på båten kan jag tänka mig, och alla öar ni ska besöka.

Vår snö har försvunnit ;__; Jäkla plusgrader... Aja, den kommer väl igen hoppas jag.



Det har varit kul att föja er resa, det var en bra idé med bloggen. Får inte ut lika mycket semesterinformation av Daniels mail som jag får här. x) Fina bilder förrästen.

Ha så skoj på båten och ät extra mycket god mat åt mig. Men inte föör mycket. x'3



Vi ses i Sverige! 'x'/ (vinkar) <3

2008-11-29 @ 10:13:20
URL: http://gothic-flum.deviantart.com/
Postat av: Maud

Hej!

Hoppas allt är bra med er och att ni får det underbart på kryssningen!

Båten ser ju helt fantastisk ut, det verkar superkul!!!

Tänker på er !!

Det är så tomt här utan dig Adde... och Nisse saknar sin favorit!

Kram

2008-11-30 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0