Ett litet livstecken

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen!

Men när jag läser runt bland andra bloggare jag följer så ser jag samma tendens - vi har helt enkelt sommarlov!
 Det är så det känns.
På "terminerna" när samhällsdebatterna och händelserna duggar tätt, är det lättare att ha något att skriva om
- nu är det mer stiltje. Inte fel det heller.

Min boklista har jag hittills hunnit en tredjedel in i.
Lite stolt över mig själv där, men böckerna jag valt är jättebra så det är inte konstigt att det går fort att läsa.

Om 2 veckor åker vi till Fårö och då hoppas jag verkligen att sommarvädret har återvänt!

Nu återgår jag till min bok och lämnar er med en favorit:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback