When in doubt - Lita på Petra!

Närmast panisk av tanken på att gå upp de stackars kilo jag lyckades gå ner på min diet, tänkte jag ju igår att jag skulle börja om en vända till eftersom det visade sig att jag faktiskt redan har gått upp 2 kg.

Petra, min kloka vän, fick mig dock på andra tankar. Det är inte tillrådligt att "mickla" med kroppen för mycket och fucka upp ämnesomsättning för lång tid framöver, för att tjäna några kilo här och nu snabbt och lätt.

Därför har jag hoppat av dieten igen och tänker numera äta GI allt vad jag kan och träna, träna, träna.

Om drygt 2 månader bär det av till det stora landet i Väster en vecka och därefter hägrar Karibien. Hade ju varit trevligt om det funnits mindre av mig då än det gör nu! *L*

Dagens läxa:

Lyssna på den omgivning som vill dig väl!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback