Party-lördag

Ikväll ska vi ut och festa! Det ska bli skitkul, verkligen!

Det är minsann inte varje helg som herr och fru K är ute och busar runt på stan.

Förr i tiden(läs; för ca 10 år sen) var jag ute varenda helg, både fredag och lördag och en helg utan planer ansåg jag bara vara ett stort misslyckande.

Sen hände det nåt - jag växte upp eller vad fan det nu var, men att gå ut på krogen och att dricka alkohol så jag blev snurrig i huvudet och sen spydde och låg hela dagen efter och tyckte synd om mig själv verkade inte riktigt lockande längre.

Sen jag träffade Conny har bar-hoppningen, som jag sysslade med förr, bytts ut mot lugna och mycket mysiga restaurangbesök istället och det passar mig bättre som den människa jag är nu.

Men nångång emellanåt är det rätt kul att ta sig tillbaka till den där tiden i livet när festandet stod i centrum.

Vi ska ut med ett gäng från Connys jobb och det är mysiga, roliga och trevliga killar och tjejer som jag kommit att gilla mycket, så det ska bli jätteroligt!

Får väl se imorgon hur man mår......men det är det! *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback