Slaget på Cinderella

Efter knappt ett dygn ombord "otrohets-färjan", Viking Cinderella är jag idag rejält trött!

Inte för att jag och Conny var de allra värsta fyllbultarna eller ens de som var uppe längst, men man är ju ingen ungdom längre *S*.

Konferensen vi var på innehöll det mesta, inklusive den ordinarie klassikern: Vem tar vem frampå små-timmarna, i alkohol-dimmorna. De inblandade såg mer än lovligt skamsna ut vid frukosten morgonen efter, kan jag säga.

Vad jag vet lämnade inte vår grupp några bildbevis efter sig, men vid påstigningen på färjan fick vi veta att filminspelning pågick ombord, så man vet ju aldrig vad som dyker upp i TV-rutan. Be afraid.....be VERY afraid! *S*


http://kanal5.se/web/guest/nyheter?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_kUM9&_K5AV_INSTANCE_kUM9_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_kUM9_articleId=1092460&_K5AV_INSTANCE_kUM9_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_kUM9_version=1.0





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback