Dansar med delfiner

Idag har jag fått uppleva något jag velat i hela mitt liv: bada med delfiner!

Familjen packade in sig i Albertos(vår personliga guide och taxichaffis) bil och drog iväg till Seaquarium. Vi hade bokat in mig, Adde och Daniel för en timme i poolen med delfinerna. Conny ville hellre stå vid kanten och fota oss andra.

Väl framme fick vi våra våtdräkter - man kände sig som en Michelin-gubbe! *S*. Innan vi hoppade i poolen fick vi en genomgång av John hur vi skulle bete oss i vattnet.

Hela grejen var lätt det häftigaste som jag i alla fall har upplevt på väldigt länge! Av killarnas leenden att döma så tyckte de också att det var en kul upplevelse!
















Kommentarer
Postat av: Gittan & Ingvar

Vilka underbara bilder. Det måste varit en fantastisk känsla att få komma dem så nära.

Jätteavundsjuka GG.

2008-11-27 @ 08:06:55
Postat av: Petra

Åååå, jag vill åxå!!!



Pussar och kramar från ett slaskigt Sumpan!

2008-11-27 @ 08:50:02
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: marianne

:)Ser otroligt härligt ut och delfinen ser ut att gilla er. Ps: ni är snygga i våtdräkt!

2008-11-27 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0