Ordningen är återställd

Efter sju sorger och åtta bedrövelser är jag tillbaka på banan igen. Bokstavligt talat.
Hela hösten och vintern(eller vad den nu ska kallas) har assistanssituationen var helt fucked up!
Det har strulats i omgångar i gruppen och ett tag kollapsade allt. Så sårbar man känner att man blir! Det mesta har följt i kölvattnet av det. Min fysiska hälsa också. Men NU verkar det som om lugnet återfunnit sig i mig och min assistans. Så mycket är beroende av att assistansen fungerar och det har verkligen blivit så tydligt den senaste hösten. Men nu - dags att se framåt!
På torsdag åker jag till Uppsala på Vänsterpartiets kongress. Min första. Det ska bli jättespännande! Jag åker dit som föreslagen till partistyrelsen. För mig är det grymt stort!
Jag har också varit på anställningsintervju. Det gick bra kändes det som och jag kan bara hoppas att året börjar med en anställning för mig.
Så...nu är ordningen återställd och jag är på gång! Kom igen, vi kör!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback