Vänner som förstår

Jag har en otroligt turbulent assisans-situation just nu! En av assistenterna har det jobbigt och det påverkar i allra högsta grad mig, eftersom mitt liv gungar i samma takt.

Jag är en mycket verbal person och pratar gärna med människor, för att få andra perspektiv på sakernas ting. Men assistansen är svår att diskutera med någon som inte är personligen insatt, som inte själva under stundom känner den där otroliga utsattheten eller som inte kan dela glädjen i arbetsledarskapet.

Då är det skönt att ha vänner som förstår precis! Och ett par av dessa pärlor kommer på middag ikväll. Så det blir kvällens upplägg - jag och Conny bjuder på middag och våra vänner får agera klagomur, inspiratörer och kraftkälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback