Torsdag i Mellanmjölkens land

Inga planer, inga måsten och heller ingen assistans halva dagen.
Att bestämma mig för att det skulle bli en lugn dag framför datorn var inte svårt alls.
Jag ägnar eftrmiddagen åt att komma ikapp lite TV-program som jag missat och
som turligt nog finns på diverse kanalers play-siter.
Jag har också bokat hotell för en Halmstadresa vi planerar i november.
Jag behöver komma hem känner jag.
Även om jag finns här och ska finnas här så har Halmstad fortfarande en speciell plats i mig
och så kommer det alltid att vara.
Jag har länge tänkt hylla min Halmstad-sida med en tatuering. Måste bara få tummen ur och boka tid.
Imorgon. En annan dag. Nångång.........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback