Om planer som inte blev...

Idag hade jag många planer. Inga stora, men ändå.
Simningen har det varit sisådär med sen förra veckan.
Njuren börjar göra sig påmind på riktigt nu och allt blir tråkigare och går långsammare.
Därför har jag heller inte kommit ur sängen som jag ska och hittar inte motivationen att gå iväg och simma.
Mina naglar behöver fixas och det hade jag tid för idag. Inte heller det blev av, det blev avbokat pga sjukdom. Uppskjutet till nästa vecka så jag får väl odla lite till då och tejpa de naglar som riskerar ramla av.
Ingen stor grej, men grus i maskineriet likväl.
Istället får det bli tvättstugan här hemma. Alltid något.
Ikväll är det kongressnomineringsmöte för Vänsterpartiet. Jag ska dit och försvara min nominering. Jag vill verkligen åka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback