Lite kul, sådär....





Lite kul fakta om mig:


Namn: Veronica
Bor: Sundbyberg
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkbrun(vitt på sina ställen om jag inte hindrar det)
Skostorlek: ingen aning - har lite konstiga fötter
Höger eller vänsterhänt: Höger
Skor som du bar idag: Inga alls, har inte varit ute
Dina svagheter: Att jag inte genast kommer på vilka som är mina svagheter
Rädsla: Att förlora nära och kära
Första tanke när du vaknar: Har inga tankar alls när jag först vaknar
När somnar du: Ganska sent, ligger och kollar TV för länge.
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: ?
Lipton Ice Tea eller Nestea: Dricker inte te
Choklad eller vanilj: Chocklad
Svär du?: Ja tämligen ofta
Sjunger du?: Hellre än bra
Duschar du varje dag? Nej
Röker du?: Inte ofta alls
Gillar du skolan?: Går inte i skolan nu men har tyckt bättre om att studera som vuxen än som barn/tonåring.
Tror du på dig själv?: Ja oftast
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja

Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Nej
Shoppat? Ja, soppskålar till hemmet.
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi?: Aldrig!
Stått på scen? Nej
Bakat?: Bullar och kladdkaka
Stulit något?: Nej
Ljugit? Ja
Kysst någon?: Ja 
Kramat någon?: Ja 

Har du någonsin: Däckat eller varit jättefull?: Ja
Varit full?: Ja
Blivit kallad hora?: Nej! 
Blivit nerslagen?: Nej
Busringt någon?:Jadå i yngre år 
Gjort något som du ångrade? Ja, men det kom något bra ur de sakerna också.
IG i nåt ämne eller på något prov?: Ja
Kastat en sten på en ruta? Aldrig
Hur vill du dö?
Snabbt och utan smärta
Vad vill du bli när du blir gammal? Klokare 

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Min man och mina föräldrar och min syster
Antal piercings?: 7 stycken 
Antal tatueringar?:
3 stycken hittills
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Flera gånger, vet inte antalet

Vad ska du göra i sommar? Jobba med valet och förhoppningsvis också åka till New York
Vad ska du göra i Vinter? Nästa vinter tänker åker jag till Varma Landet 
När tar du studenten? Gjorde jag 1991. Fil.kand examen fick jag ut 2006
Vad händer till helgen? Årskonferens med Vänsterpartiet i Stor-Stockholm. 
Vad vill du helst göra just nu? Mysa med min man när han kommer hem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback