Ankskit

På tal om de senaste dagarnas diskussion om, av och med Paul Ankas allt annat än intelligenta hustru, Anna, så kom jag att tänka på ett citat från hennes namne, Arne Anka: Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter.

Göran Hägglund var snabbt ute idag och o-inbjöd Anna till KD.

Det finns tydligen en gnutta vett i den karln också - jag har annars varit tveksam rätt länge.

Men cynikern i mig tar över och jag konstaterar att det inte är plötsligt utfall av hederlighet, folkvett eller intelligens som slagit till socialministern - det är populism och insikten om att han ligger rätt brunt till(ja, kopplingen var medveten!)




Bilden är ett arresteringsfoto - Anna blev arresterad efter att bråk med maken Paul tidigare i år.
Allt är inte guld i paradiset tydligen......
Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

På tal om klockrent lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback