Tryck Paus

Livet rullar på tills det av nån anledning tar paus.

Det kan vara en stor paus som varar länge, som den mitt liv tog i början av året
eller det kan vara en liten paus, som den de senaste dagarna med omväxlande först feber och nu "bara" huvudvärk.

Jag har haft grejor inbokade varje dag hur länge som helst och den senaste veckan har jag tvingats säga nej till merparten av dem. Det är aldrig roligt. Jag tycker om att vara med där det händer och i vår lilla stad händer det massor just nu. Och härinne sitter jag med sprängande huvudvärk och en falnande livsgnista.

Det där lät verkligen allvarligt!

Det är det kanske inte på det viset, men jag är liksom hängig och trött på i princip allt.
Undrar när det ska gå över?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback