Packa pappas kappsäck

Typ. Idag är det återigen dags att tvätta och packa inför en resa söderut.

Förra veckan var vi som sagt hemma i Halmstad och denna veckan, imorgon närmare bestämt, ger vi oss av till Göteborg, hem till Anna och Axel. Vi ska spendera helgen tillsammans i Köpenhamn, för att något försenat fira Helenas 40-årsdag.

 Det ska verkligen bli jättekul att åka iväg allihop och mysa, shoppa och äta gott.

Men så var det det där med packningen. Jag gillar verkligen inte alls att packa!

Antingen får jag med mig hela garderoben eller som förra veckan när jag inte fick med mig mer än ett enda klädbyte.
Hur disträ är man då?

Efter ännu ett politikermöte nu på förmiddagen är det alltså bara hem och djupdyka i tvättkorgen och sen packa.

På lördag morgon ska vi allihop åka tåget ner till Köpenhamn. Den som känner mig någorlunda vet att jag har ett milt sagt ansträngt förhållande till SJ!

Allt, precis allt, har gått åt helvete varenda gång jag har åkt tåg i mitt liv, så det ska bli spännande att se vad som händer denna gång!


Kommentarer
Postat av: Emma W

Trevlig resa!

2009-05-06 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback