Halmstad i bilder

Igår vid åttatiden på kvällen kom vi äntligen hit. Jag körde nästan hela vägen utan stopp, kändes skönast så. Väl framme här gick vi till den lokala pizzerian på Vallås och käkade lite, sen promenerade vi bort och kramade på lilla mamma lite innan vi stupade i säng.

Idag sov vi rätt länge, sen tog vi oss ut i det underbara för-sommarvädret för att jag skulle få se mitt älskade Halmstad från hennes absolut bästa sida! Pappa skulle gå med sossarnas Första maj-tåg, så vi åkte in där och slöt upp. Vänsterpartiet hade inget här, men Ung Vänster demonstrerade i förmiddags, när jag sov som allra bäst.

Nu ikväll ska vi på Åsas fest och det ska bli jättekul verkligen!

Här kommer lite bilder från Tylösand och mitt älskade Grötvik:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback