Snöstorm och ugnar

Imorse vaknade jag och trodde fan inte det var sant alltså! Snöstorm utanför fönstret - igen! Det är visserligen bara i början av mars men nu räcker det ändå tycker jag!

Jag vill känna doften av vårblommor, inte slaska omkring i äcklig, sörjig snö!

På grund av vädret har jag inte haft lust att göra något som helst vettigt eller nyttigt idag.

En snubbe från Skanska aviserade igår att han tänkte komma hit idag på morgonen och byta ut vår ugn, som absolut sett sin beskärda del av vintrar i sitt liv! När han dök upp låg jag kvar i sängen, tur Sara var här så jag slapp vara social!

Hursomhelst; det blev en ordentlig uppfräschning av köket och nu har vi en ugn som självaste McGyver skulle vara avundsjuk på!

Ikväll ska jag och maken iväg på nåt slags möte med nån finsvalp som vill placera våra pengar. Eller rättare sagt; Connys pengar! Det ringer såna killar titt som tätt hit och alla frågar efter Conny, aldrig någon frågar efter mig. Undrar varför?

Conny ställde som krav att jag också skulle få följa med när han träffar den där slips-nissen. Så förvånad killen kommer att bli när han får veta att jag inte har ett skit att placera! Men jag är ju gift, så jag klarar mig ändå!


Snö utanför fönstret


Vår nya fina ugn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback