Misshandlad

Igår var jag med om något som annars bara händer andra man läser om i tidningen. Conny blev utslängd från ett ställe och misshandlad av dörrvakten!

Vi var ute med Connys jobbarkompisar, på bowlinghallen i Jakobsberg. Jättetrevligt hade både jag och Conny hela kvällen och jag satt bl a och kollade fotbollen tillsammans med ett gäng killar som var skittrevliga.

Plötsligt kom Mia, en av Connys jobbarkompisar och hämtade mig och sa att Conny blivit utslängd. Resten av tiden på haket är som ett töcken nästan. Alla som känner Conny vet att han aldrig skulle ställa till något och absolut inte något som krävde övervåld av vakten!

Upprinnelsen till händelsen var att Conny försökte få rätsida på varför en kompis till honom blev utslängd, trots att hon inte alls var full eller stökig. När Conny ifrågasatte det så vändes vaktens vrede istället mot honom och han blev bland annat nerslängd i golvet och utslängd för en betongtrappa!

När Mia hämtade mig ringde jag polisen som snabbt kom till platsen och tog vittnesmål och fotade Connys huvud och händer. Vi gjorde såklart en anmälan och nu är det bara att vänta och se vad som händer med den.

Efter tumultet utanför bowlingen åkte jag och Conny in till KS och han fick såret i huvudet undersökt. Sen kom vi hem och idag har vi legat hela dagen. Jag är sympati-dålig också tror jag för jag har varit seg, trött och ledsen hela dagen!

Just nu väntar vi på obligatoriska bakis-pizzan och sen blir det sängen igen och TV:n. Conny blir hemma från jobbet imorgon.





Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Men jösses! Vad är det för pack som går lösa?! Jävla idioter!! Krama Conny från mig <3

2009-03-29 @ 23:47:02
Postat av: Mirro

Men oj, va hemskt.. tror knappast att Conny skulle provicera ett sånt beteende.

2009-03-30 @ 07:52:06
URL: http://frudossantos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men oj, va hemskt.. tror knappast att Conny skulle provicera fram ett sånt beteende.

2009-03-30 @ 07:52:30
Postat av: Emma

Shit, vilken idiot. Tyvärr måste jag säga att de flesta dörrvakter man träffar är så... Maktgalna. Hoppas Conny mår bättre och att det löser sig till det bästa!

2009-03-31 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback