Personlig tränare sökes

Nu får det fan räcka! I höstas och vintras var jag jätteduktig, gick ner 10 kilo och mådde hur bra som helst.

Sen blev jag sjuk och prioriterade inte direkt kaloriräkning.

Och vad har hänt sen jag började må bättre? Inte ett dugg! Jo, det som har hänt är att jag gått upp i vikt igen.
Troligen inte alla 10 kilona, men alldeles för mycket ändå för mitt eget bästa.

Jag brukar kollar på The biggest loser på tv och inspireras och facsineras av deras kamp och framgångar. Grejen är att de har en tränare som gapar dem i örat hela tiden, peppar, stöttar och motiverar. En sån skulle jag behöva. Jag skulle behöva någon som flera timmar om dagen pushade på, hejade, skrek och kommenderade. Först då tror jag att resultaten skulle visa sig.

Så nu efterlyser jag en person som vill vara den där personliga tränaren för mig. Här måste ske förändring och det SNART!

Jag i augusti 2008



Jag i juni 2009


Ali gick ner över 50 kilo!
Kommentarer
Postat av: Detten

Hej där!

Vi kan peppa varandra!!!! =)

Jag har gått i stå........ -18kg....sen...stopp!!

Suck!! Vill ner 8kg till, NU!! =)

Kram

2009-06-14 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback