Måndagslyx och tankevurpor

Igår eftermiddag när jag höll på som bäst och förbereda middagen inför makens hemkomst(är man nu hemmafru så är man), så ringde Conny och bjöd ut mig på middag istället! Det säger man ju inte nej till. En sak vi har gemensamt jag och maken är förmågan och lusten att göra vardagen lite festligare, t ex genom restaurangbesök en vanlig måndagkväll.

Vi var sugna på grekiskt och tog oss därför till Söder, där restaurang Faros ligger. Jättegod mat i mysig miljö och bra personal.




På vägen till restaurangen, stannade Micke Persbrandt för oss vid ett övergångsställe. Lantisen i mig är fortfarande fascinerad av kändisarna i huvudstaden.

Väl på restaurangen satte en tankebana igång i mig.

Vet du, sa jag till Conny, Mikael Persbrandt har en son med Ulf Lundells dotter Sanna och de ska snart få ett barn till. Och vet du, Sanna Lundell har tidigare varit ihop med Wille Craaford och har barn med honom. Och Wille Craaford har varit gift med Josefin Craaford och har barn med henne. Och Josefin Craafoord är numera sambo och har barn med Martin Aliaga, en skådis som spelade skurk i Beck-filmen Hämndens pris. Coolt va?







Conny bara skrattade åt mig och vi konstaterade nog båda att jag ibland har för mycket fritid!


Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

Fast man hoppas att alla dessa ungar kan komma ihåg/känner till sina släktträd när det är dags för dem....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback