Energibortfall

All den energi jag fick i det vackra vädret igår försvann imorse när jag vaknade och kollade ut genom rutan.


Min plan var annars idag att jag skulle göra mitt för den demokratiska processen, dvs gå och förtidsrösta. Egentligen ska man väl vara traditionsenlig och rösta på själva valdagen, men då ska jag stå och dela valsedlar på motsatta sidan om byn, så det blir knalt med tiden. Jag tar det imorgon istället.....

Idag blir det kura i soffan med boken som jag började på men aldrig läste klart.



Titeln skulle ju kunna reflektera moderaternas syn på mig i vår lilla stad. De tycker nämligen att jag inte ska prata eller skriva om sånt som jag inte begriper mig på. Det stod i tidningen(Mitt i Sundbyberg) idag - så då är det nog sant!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback