Rapport från Fårö

Vi kom fram - i tid och allt! Sen dess har det mesta strulat. Egentligen bara småsaker men sammantaget blir det bara för mycket ibland. Både jag och Conny känner oss uppstressade och har än så länge inte funnit ro att bara njuta.

Idag var vi en sväng in till Visby. Jag skulle haft moppen med mig men pga strul igår så laddades den inte så jag fick ta manuella stolen. Visby är visserligen fint och pittoreskt men allt annat än rullstollsvänligt så vi gick upp till Österport, sen stannade vi där hela tiden, vi pallade inte ta oss upp och ner för alla backar och kullerstenar.

Några foton har det heller inte blivit men det blir ändring på det imorgon.

Nu väntar groggen och grillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback