Nu börjar mitt nya liv - igen!

I flera månader fram till semestern i november så räknade jag kalorierna på allt jag stoppade i mig och jag tränade och stod i. Mitt slit gav resultat och jag åkte över pölen och trivdes med mig själv och min vikt.

När vi kom hem från semestern så blev jag ju sjuk nästan med en gång, vilket gjorde att viktminskningen och träningen inte alls fick prioritet. "Tack vare" att jag mådde så dåligt så länge, så ändrades ändå inte min vikt, jag gick varken upp eller ner, vilket jag väl såg som en seger eftersom jag inte har kollat på en våg på flera månader.

Nu har jag varit frisk i lite drygt tre månader och ändå fortsatt sätta i mig allt möjligt och har inte börjat träna ännu heller, så jag känner och ser att kroppen har förändrat sig. Jag har inte vågat mig upp på en våg så jag vet inte hur mycket förändring som skett, men det kvittar egentligen. Nu ska det bli förändring hur som helst!

Idag inleder jag den 13-dagars dieten som jag körde efter sommaren förra året och
som gjorde att jag gick ner lite över 6 kilo.


Så nu är det kick-start som gäller!

Frukosten idag består av en kopp svart kaffe och en sockerbit. Mums! Tur jag vet att det ger resultat snabbt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback