Extreme Home Makeover - Del 1

Idag vaknade jag med otroligt mycket energi! Tänk vad solen gör mycket ändå!

Som sagt så blev vi med soffa i helgen och efter en del fnulande och planerande
kom vi fram till att vända hela vardagsrummet, när den nya soffan kommer.

Otålig som jag är ville jag inte vänta tills dess så vi satte igång med det idag på förmiddagen.
Nu har vi dessutom kommit fram till att vi ska måla schabloner på väggen och
flytta på solfjädern som hänger där just nu.

Fjädern ska istället sättas på väggen ovanför den nya soffan.
Jag ska visa bilder när allt är på plats så ni fattar vad jag snackar om *S*.

Tills vidare ser det ut såhär, före och efter:

Före:





Efter:

Stereoracket i hörnet ska bort sen ockå




Schabloner i guld istället för solfjädern på väggen - Bli jättefint!


I eftermiddag ska vi ut och handla och bland annat köpa blommor till balkongen.
När vi gick på Mio i helgen så sa jag att "detta är anledningen till varför jag aldrig skulle skönhetsoperera mig". Conny tittade undrande.

Min poäng är att om man väl börjar rätta till nåt så ser man alla andra fel sen som man också vill rätta till, helst nu genast!


Exakt så är det med heminredning också.
Har man väl börjat på ett ställe så följer det en massa saker efter.

Men roligt är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback