Äntligen fredag!

Kan man säga det för många gånger? Jag tror inte det!

Det var längesen min vecka var så spikad som den som just passerat!
Jättekul grejor, intressant lärorikt, fantastiskt, spännande och roligt.

Men jobbigt!

Slitigt att vara igång så mycket och slitigt att aldrig riktigt kunna stänga av hjärnverksamheten.
Så det ska jag göra i alla fall ikväll!

I brist på trädgård att grilla i, så får det bli middag häruppe med maken och
senare kanske en öl på nån uteservering.

Hursomhelst tänkte jag bara ta det mesta som det kommer.
Slippa planera, slippa tänka - bara vara.

Vi ska dona lite i lägenheten, men det är inget måste utan bara skoj.




Lilla frun nyklippt och med rödfärg i ansiktet efter förmiddagens solande


Älsklingskatterna ligger och myser
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback