Trött som ett ålderdomshem!

Kom hem för en liten stund sen.

Idag var första dagen i skolan - i Halmstad!

Klockan ringde 4.45 imorse och då hade stackars Sussie redan varit igång nästan en timme. Allt har flutit på bra idag, om man undantar idiot-säkerhets-snubben på Arlanda imorse, som i princip sex-trackasserade Sussie! *arrgghh*

 Högskolan i Halmstad var sig lik, som jag minns den och det var den övriga stan också förresten. Det kändes oerhört välbekant att strosa på gatorna på Öster.

Mina kära "päron" fick jag också tillfälle att träffa idag - dock inte samtidigt, eftersom de mer än gärna undviker varandras sällskap! *S* Och det är jag rätt glad för - världen behöver inte ett krig till!

 Lilla mor träffade vi på lunchen idag och pappa var snäll och skjutsade oss ner till Ängelholm så vi slapp resan ända från Arlanda nu ikväll, utan kunde hoppa av i Bromma istället och spara en timme.

Fortsättningsvis när vi åker ner, kommer pappa att hämta oss i Ängelholm så vi därmed kan sova 1½ timme längre de mornar vi flyger ner. Schysst med föräldrar ibland! *S*

Utbildningen och lärarna verkar jättebra och det ska bli rätt kul att få gnugga geniknölarna igen ett tag!

Nu ikväll väntar middag och mys med Conny!

Det var skönt att vara så långt ifrån honom idag, för då kunde jag riktigt känna hur mycket jag saknar honom,
när vi inte ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback