Jag - En TV-kändis??

Vilken jäkla tur att jag har gått ner i vikt!

För knappt två veckor sedan invaderades mitt hem av TV4. Jag fick tidigare i sommar förfrågan om att vara med i ett program som ska ta upp Alliansens två första år vid makten. Jag sa ja och i intervjun pratar jag om arbetslöshet, utanförskap och svikna löften.

Jag själv tyckte att jag bara blajade en massa skit, men tydligen tyckte ingen annan det, för ikväll kommer de att visa ganska mycket av den intervjun som gjordes med mig plus att de ringde från TV4 precis och vill ha mig med vid frukostbordet imorgon bitti!!

Nu på morgonen visades ett inslag om programmet på tv, med mig.

Shit, vad fet jag var!! Folk som inte har sett mig sen min viktminskning kommer ju att tro att jag ser ut som en förväxt jättebebis!

Jag har aldrig varit en människa som aktivt söker rampljus, men får jag chansen att säga något vettigt om ämnen jag brinner för, så tar jag den, så är det ju!

Jag sa också på skoj till Jonas, journalisten, att det var tur att de ville ha mig med vid frukostbordet, så att jag kan få visa att jag inte ser ut sådär längre! *S*

För den som undrar, så går programmet ikväll kl. 21.00 och imorgon bitti är jag i rutan kl. 06.45


Efter det här är det ju bara att sitta ner och vänta på Bindefeldts inbjudningar! Hahahahahaha....nja, eller inte....!


                                                  
Kommentarer
Postat av: SuziQ

Hej tjejen!

Fick ett samtal av pappa igår kväll!

"Veronica är på tv, Veronica är på tv" S

Kul att se dig "live" Tyvärr missade jag ju nästan allt men det finns ju på tv4.se. ;)

Hoppas allt är bra med dig..och lycka till med studierna!

Kram SuziQ

2008-09-03 @ 12:48:12
URL: http://suziqan.blogg.se/
Postat av: Emma

Kollde bloggen lite sent, så jag missade också, men jag ska se om jag kan hitta igen det på internet... =)

2008-09-03 @ 12:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback