Fler födelsedagar - fler frestelser

Den 9 september fyllde grabbarnas kusin, Louise, 16 år.

Det ska firas idag. Med smörgåstårta och vin!

Det är verkligen svårt att hålla sig på den smala vägen(bokstavligt talat!), när världen är full av väldans mycket godsaker och "imorgon" alltid kommer fortare än man vill!

Jag ska dock göra mitt allra yttersta.

Samtidigt sitter jag och Conny just i detta nu och planerar inköp för att kunna börja köra boxercise här hemma!
Det är ju inte mycket mer än ett par handskar och ett par pads/mits som ska till - och så en jäkla massa bra musik också såklart!

Kör så det ryker!


Först det här.........




.....sen det här




Allting har sin tid, som min kloka morfar brukade säga! *S*

Kommentarer
Postat av: Petra

Vet du - Allt på smörgåstårta går att äta om du bara skippar brödet - Äta bara godsakerna i lagom mängd så är det lugnt! Och drick vin dammit, men be om rött!



Din tjatmoster i nöden! =)

2008-09-13 @ 20:00:04
URL: http://artificiellblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback