Dieten, Slutinvägningen

Idag var det spännande! Jag hade bestämt mig för att åka och väga mig på Spinalis, efter sjukhusbesöket på morgonen. På sjukhuset strulade den ena människan värre än den andra idag, så det tog en herrans tid att komma därifrån. Men till slut så.....

När jag körde upp på vågen var jag hyfsat nervös, måste erkännas. Jag vet ju att jag har gått ner en del, för det syns i ansiktet och känns på kroppen, men hur mycket, var ju frågan.

Vågen visade på.......nähä, se, det säger jag inte!! *S*

Däremot kan jag stolt meddela att jag på 14 dagar har gått ner 6,7 kilo!!!!!

Ett litet sting av besvikelse kände jag, för jag hade hoppats, hoppats att det skulle vara 2-siffrigt, men det är jättebra ändå och jag jobbar ju vidare med viktnedgången också så det ska nog bli bra så småningom!

Workouten börjar imorgon också och det ska bli jättekul! Hösten ser jag verkligen fram emot i år och det hör inte till vanligheterna.
Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Grattis tjejen! Bra jobbat!!

2008-09-01 @ 15:04:30
Postat av: Emma

Verkligen, bra jobbat! =) Fortsätt kämpa på!

2008-09-01 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback