Tillfälligt avbrott

Helgen i Halmstad förflöt bra. Flöt gjorde  jag också, i fredags eftermiddag, mitt på Brogatan, när Conny tappade greppet om lilla mig och jag dök med huvudet före ner i en vattenpöl!

Jag gjorde förresten en riktig nose-dive redan i skolan i fredags. Vi skulle ha muntlig redovisning på det paper(uttalas på engelska!) som vi hade lämnat in tidigare. Jag var jätte-förberedd och hade till och med dagen till ära fixat snygga power-point bilder. Men så fel det blev! Jag fick total mental vattenplaning(coolt uttryck, lånat av min vän Iren) och det gick inte alls bra! Hoppas jag blev godkänd på kursen i alla fall!

Igår var vi i Lund och hälsade på mamma. Lite blek om nosen var hon, lilla mamsen, men annars var det nog på väg att bli riktigt bra. Skönt!

I övrigt hände inte mycket i Halmstad. Det var bara en lugn skön helg med maken. 

Just nu är jag så trött att jag inte kan tänka en redig tanke! Jag återkommer när jag hittar den förmågan igen!

Kommentarer
Postat av: Jennie Målarkludda

Så du har simmat här i stan s :D

Kom gärna förbi Häääplinge om du har tid nån gång när du ändå e nere. Vi ses den 8:e in your town!

KRAAAM!!

2008-10-26 @ 22:24:02
Postat av: Therése

Hej! Humor har du i mängder och det är bra - det hjälper! :-)



Skönt att din mor mår bättre och jag håller en tumme för att du ska bli godkänd på kursen.

2008-10-27 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback