Quantum of Solace...

...betyder fritt översatt En gnutta tröst.

Det är även namnet på den senaste Bond-rullen som hade premiär inatt och som vi var och såg nu ikväll.

En inte så liten gnutta tröst kommer jag att behöva för att komma över besvikelsen av att ha slösat bort 2 timmar av mitt liv som jag aldrig kommer att få igen!

Filmen representerar förmodligen alla killars våta dröm, med blodiga slagsmål, vapen och framför allt, häftiga Aston Martins och andra vrålåk, som antingen demolerades i biljakter eller sprängdes till atomer!

Själv satt jag och tänkte redan 5 minuter in i filmen att om man bytte ut alla action-scener mot sex-scener så skulle detta vara en typisk P-rulle! Det var inte många hela meningar som sas på de där två timmarna!

Den största behållningen för mig denna bio-kväll var innan filmen startade när de visade trailern på Vi hade i alla fall tur med vädret - igen.


Jaja, killen är ju snygg i alla fall! *S*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback