Snart vajar palmerna

Nu när vinterkylan börjar bita sig fast i kinderna och fingrarna redan känns som is-pinnar, är det hur skönt som helst att veta att om 19 dagar sitter familjen K på ett plan till Miami!!

Det ska bli hur jäkla skönt som helst! Som vi har sett fram mot denna resan!

Men snäll och givmild som jag, så bjuder jag er alla att följa med oss.

I alla fall via cyberspace.

Alla som vill kommer att kunna följa våra öden och äventyr på:

 http://vejron.blogg.se/semesterbloggen.

Under tiden ligger troligen denna blogg nere, fast det har jag inte riktigt bestämt än så håll utkik även här!



Kommentarer
Postat av: Therése

Hej! Det låter underbart, lite avundsjuk är jag allt... :-)



Soliga hälsningar!

2008-11-04 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback